Ogłoszenie naboru na stanowisko dyspozytora
Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „EKOWIK” Spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo poszukuje kandydata na stanowisko dyspozytora od dnia 01.02.2025r.
Spółka prowadzi działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Władysławowo, Gminy Jastarnia i części Gminy Puck.
I. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
- Wykształcenie zasadnicze.
- Obsługa komputera i urządzeń peryferyjnych.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy.
- Odpowiedzialność, samodzielność, sumienność.
II. Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku Dyspozytora
- przestrzeganie, zgodnie z opracowanym harmonogramem, dwuzmianowego systemu czasu pracy w przyjętym równoważnym systemie czasie pracy,
- przestrzeganie zakazu opuszczania siedziby Spółki w czasie pełnienia służby,
- po zakończeniu pracy przez załogę w ustalonych godzinach pracy zamykanie terenu bazy oraz prowadzenie ewidencji ruchu kluczy do pomieszczeń,
- włączanie po zmroku zewnętrznego oświetlenia bazy oraz wyłączanie go o świcie,
- przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych o zaistniałych awariach wodociągowo – kanalizacyjnych,
- odnotowywanie w rejestrze awarii danych dotyczących awarii tj. m. in. godziny zgłoszenia, miejsca, rodzaju awarii, danych osoby zgłaszającej (nazwisko, adres, nr telefonu), godz. rozpoczęcia i zakończenia pracy pracowników Spółki odpowiedzialnych za usunięcie awarii oraz rodzaju wykorzystywanego sprzętu i pojazdów,
- powiadamianie osób zgłaszających awarię o możliwości odpłatności usługi w przypadku awarii sieci i przyłącza wodociągowego lub kanalizacyjnego znajdującego się w posiadaniu odbiorcy usług,
- w czasie trwania awarii udzielanie informacji odbiorcom usług dotyczących przewidywanego czasu trwania przerwy w dostawie wody,
- nadzorowanie pracy przepompowni ścieków i stacji uzdatniania wody za pośrednictwem wizualizacji danych, a w razie alarmu o awarii – powiadamianie osób pozostających w gotowości do usuwania awarii wodociągowo - kanalizacyjnych poza ustalonymi godzinami pracy, zgodnie z miesięcznym harmonogramem,
- kontrolowanie – w formie obchodów – zamknięć i zabezpieczeń bazy przed dostępem osób postronnych (szczególnie pomieszczeń magazynowych i biurowych) oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości przełożonemu,
- utrzymywanie porządku na terenie bazy oraz terenie przyległym do ogrodzenia tj. wykaszanie traw, zamiatanie chodników, utrzymanie zielenie, zbieranie śmieci, odśnieżanie i posypywanie piaskiem chodników,
- utrzymywanie porządku w pomieszczeniach garażowych,
- codzienne parkowanie w garażu pojazdu służbowego, sprawdzanie jego stanu czystości, a w razie potrzeby mycie i odkurzanie pojazdu,
- kontrolowanie ciśnienia wody w instalacji c.o., podstawowych parametrów kotłowni oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości przełożonemu,
- przekazywanie służby zmiennikowi (jeżeli harmonogram służby tak stanowi) oraz informowanie go o przebiegu służby i wydarzeniach zaistniałych w czasie zmiany; w przypadku nie stawienia się zmiennika do pracy zgłosić taki fakt bezpośrednio przełożonemu, który ustali dalszy sposób pełnienia służby,
- w razie stwierdzenia włamania niezwłoczne zawiadamianie przełożonego i Prezesa Zarządu,
- wykonywanie innych poleceń przełożonego.
IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
- Miejsce pracy: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „EKOWIK” Sp. z o.o., ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo, Dział Eksploatacji i Bezpieczeństwa Środowiskowego, parter.
- Wymiar czasu pracy – pełen etat w równoważnym systemie pracy, w układzie dwuzmianowym do 16 godzin na dobę, w tym soboty, niedziele i święta, w porze nocnej.
- Warunki pracy – zgodne ze stosownymi regulacjami prawa pracy i przepisami BHP.
- Wynagrodzenie – zostanie ustalone indywidualnie zgodnie z obowiązującym w Spółce Regulaminem wynagradzania i premiowania.
V. Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy (CV) z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (e-mail, telefon) opatrzony klauzulą o zgodzie kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
- List motywacyjny uzasadniający ubieganie się na ww. stanowisko.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w sekretariacie Spółki, przesłać na e-maila: ekowik@ekowik.com.pl lub pocztą polską na adres Międzygminnego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji „EKOWIK” Sp. z o.o., ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo do dnia 27.12.2024 roku.
Klauzula informacyjna dla pracowników i kandydatów do pracy.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE.L 2016 Nr 119, s. 1) zwanego dalej RODO, informujemy iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „EKOWIK” Sp. z o.o. z siedzibą ul. Droga Chłapowska 21; 84-120 Władysławowo (email: ekowik@ekowik.com.pl, tel. 58 674-15-66 ).
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się na adres: iod@ekowik.com.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- zatrudniania - na podstawie Art. 6 ust.1 lit c RODO – Kodeks Pracy,
- Art.6 ust.1.lit. f RODO – w prawnie uzasadnionych interesach administratora lub strony trzeciej jakim jest bezpieczeństwo przedsiębiorstwa.
- Art.6. ust.1 lit. a RODO - zgoda pracownika na przetwarzanie w celu przetwarzania prywatnego numeru telefonu i adresu przy wykonywaniu pracy zdalnej,
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 50 Lat, 10 lat dla osób zatrudnionych po 1 stycznia 2019, do dnia odwołania zgody w przypadku prywatnych danych oraz do ustania celów biznesowych administratora w przypadku prawnie uzasadnionych interesów administratora, kandydaci do pracy - 1 rok od skończonej rekrutacji.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wycofania zgody w każdym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Data publikacji: 2024-12-06 11:01:00
Ostatnia modyfikacja: 2024-12-06 11:15:27