UWAGA - NOWOŚĆ!
Internetowe Biuro Obsługi Klienta
ibok.ekowik.com.pl
więcej informacji
PODAWANIE RZECZYWISTEGO STANU LICZNIKA GŁÓWNEGO I PODLICZNIKA
Odczytywanie liczników ogrodowych - INFORMACJA
INFORMACJI NIE PODAJEMY, GDY NIE NASTĄPIŁO ZUŻYCIE WODY
Przekazanie informacji powinno nastąpić do dnia 24 bieżącego miesiąca.
Informacja powinna zawierać:
Nr nabywcy (z faktury), adres punktu odbioru, stan licznika.
Informacje należy przekazać:
- za pomocą Internetowego Biura Obsługi Klienta ibok.ekowik.com.pl
- telefonicznie: tel. 58 674 15 66 wew. 2,
w dni pracujące od 7:00 do 15:00,
- SMS pod numer tel. 516 834 261,
- pocztą e-mail na adres: handlowy@ekowik.com.pl
- lub wypełniając elektroniczy formularz.
Niepodanie odczytu dodatkowego wodomierza mierzącego ilość wody bezpowrotnie zużytej („wodomierz ogródkowy” itp.) do 24 dnia każdego miesiąca, tj. w miesięcznym okresie rozliczeniowym będzie skutkowało rozliczeniem ilości wody zużytej bezpowrotnie w kolejnym okresie rozliczeniowym, co nie zwalnia z obowiązku zapłaty faktury w pełnej wysokości.
Jednocześnie informujemy, że dwa razy w roku przewiduje się kontrolę wodomierza ogrodowego przez pracownika Spółki.
© 2024 "EKOWIK" Sp. z o.o.
Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
84-120 Władysławowo, ul. Droga Chłapowska 21
tel. centr. +48 58 674 15 66 // tel. sekretariat +48 58 674 15 77
Klauzula RODO / Cookies